Sådan fungerer udlejningen overordnet

  • Huset fungerer som et ”nøglehus” og der er ingen vært. Du skal således selv stå for arrangementet. Der er et køkken som kan benyttes til madlavning eller du kan bestille maden ude fra. F.eks. Nysted slagteren, som er vores sponsor.

  • Nøgler udleveres dagen før et arrangement, hvor du samtidig betaler for lejen af huset.

Indhold i huset

  • Der er stole, borde og service til 90 mennesker. Huset er godkendt til max 150 personer. Hvis du ønsker et arrangement til mere end 90 mennesker, skal du kontakte en fra bestyrelsen.

  • Der er en scene i den store sal. Hvis du ønsker at benytte denne, skal du gøre opmærksom på det ved udlevering af nøglen.

  • Foran scenen er der et elektrisk lærred der kan bruges hvis det ønskes.

  • I den store sal er der en disco kule og to spots som kan tændes oppe bag scenen. (Drejer rundt)
  • I den store sal er der rengøringslys som tændes i den lille sal. Hyggebelysningen tændes i salen ved baren på den runde knap ud mod gården til højre for vinduerne.

Medbring selv

  • Du skal selv medbringe viskestykker, karklude, opvasketabs, store skraldesække

  • Evt. emballage til rester. Film, staniol, plasticbøtter.

Under udlejningen gælder

  • Hvis du ønsker at hejse Dannebro, ligger flaget i chatollet i entreen.
  • Rygning er kun tilladt udendørs.
  • Al service skal skylles af inden det kommer i opvaskemaskinen, og aftørres inden det stilles tilbage i skabene.

Aflevering af huset

  • Huset afleveres i rengjort stand. Stole er stablet i den store sal og bordene klappet sammen med 10 borde på rullevognen og resten sat sammen langs den ene væg. To og to oven på hinanden.
  • Skraldespande tømmes i hele huset, og samtlige gulve støvsuges/fejes og efterfølgende vaskes. Gulvet i køkkenet skal spules og vaskes. Køleskabe og frysere slukkes og rengøres og efterlades åbenstående. Ligeledes tørres alle overflader af i køkkenet
  • Toiletter, håndvaske og pissoir skrubbes og gulvene vaskes.
  • Hvis du ikke selv ønsker at gøre rent, men blot rydde op og samle bordene og stolene og tømme skraldespande, er der mulighed for at få rengøringshjælp. Kontakt da formanden.